2007. augusztus 19., vasárnap

Elindult a blog!

Sziasztok, Sefi (Gwan) vagyok, és közkívánatra ebbe a blogba fogom kigyűjteni a népszerű Shakes & Fidget páros képregényeinek magyar fordításait. A már-már kultképregény rajzolói Oskar Pannier és Marvin Clifford egy német páros. Eredetileg az első részeket, még a Gamona.de WoW-os részlege adta ki, majd később megalakult a hivatalos honlap: http://www.shakes-and-fidget.com/ Nem olyan régen felvásárolta őket a Buffed.de amely a WoWheadnek egy német megfelelője, így aki az eredetit szeretné olvasni ott tudja megtenni. A fordítások nagyrésze saját, úgyhogy ha rossz a minőség az engem terher^^

Üdv Sefi

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Hej !

Olvastam angolul is, a forditas vellkoma !

Tom írta...

Hm, király, nagyon dícséretes, hogy vki fordít rá időt, és lefordítja a németül kevésbé, vagy egyáltalán nem beszélőknek!

sabe írta...

Csak így tovább!!

TwILeK írta...

Hi!

Gratulalok! Es koszonom! Nagyzseru! naponta kb 3 szor olvasom az egeszet vegig :))))

Orok halam a foridtasert! Sajna sem a nemet sem az nagol nem eorssegem :(

THX THX THX!!!!

X-faktor írta...

megjelent a játék is magyarul:
http://sfgame.hu

Unknown írta...

Olvastam, hogy már nem közölsz több részt sajnos, viszont, ha esetleg mégis fordítasz, csak nem teszed fel Blogra, nekem elküldhetnéd, némi szívesség/ek ellenében gwan.

Ui: Hol tudom olvasni a Képregényt Angolúl??